Lagi Remaja Hina Islam

Selamat pagi semua. Tadi aku bukak fb pastu ternampak membe aku share link and gambar pasal sorang budak lelaki yg dok hina islam. ni aku share gambar dia.

kelik gambar utk tumbesaran.

Nama dia deniel Heckenbucker, ni link fb dia (kelik sini) tgk kat style penggunaan bahasa dia memang macam mealyu. tapi hina islam macam kafir. Ramai yg akan komen caci maki dia and etc. Tapi ade jugak yg malas nak layan budak2 terencat mc ni dgn bagi komen2 yg nasihat pastu stop. Ade gak membe2 aku kata jangan dilayan budak perangai macam ni. takde untung. membazir masa. baik kita improve iman kita. Korang pilihlah mana yang korang rasa betul. Cuma aku harap PDRM siasat and ambil tindakan. Malaysia ni negara berbilang agam ngan bangsa. Masing2 ada part sensitiviti masing terutama agama. Isu2 macam ni dah kacau sensitiviti umat islam. so, hukuman dia kita rejam ramai-ramai. sila ambil tindakan. aku rasa kalau ramai yg share nnt masti pdrm alert. macam video mak dera anak 9 bulan semalam. bila ramai share, senang je nak tangkap.

Labels: ,