Betulkah ada Air Bender dalam dunia sebenar ?


huih.huih. lame dah aku tak post ape-ape.date last 4 december. So hari ni sempena 'sehari dalam 4 tahun' aku post gak sesuatu. Hari tu member aku jumpa air bender kat sekitar universiti aku ni. Korang tengok kartun avatar kan? yang puak angin tu. Dia ajak aku tengok. aku ingat sami botak mana datang uia sekali memang air bender betul seh.. aku sempat ambil gambar dia tapi tak clear. pastu aku dapat carik gambar puak2 dia kat internet. here it is :



Kekadang rasa macam nak hempuk jugak membe sorang ni buat keje sia-sia tapi last2 aku bagitau jugak kat member lain yg aku terjumpa 'air bender'. hahaha. Korang pernah jumpa tak puak earth, water ngan fire kat dunia ni? aku rasa aku pernah jumpa water bender. nnt aku carik gambar dia.

credit picture : google

Labels: , ,