Blogger Interface baru ?

Selamat Pagi semua !! Hari ni dah masuk raya keempat.Kejap je masa berlalu ek.Raya tu raya gak . . jangan kang penat sangat sampai jumaat pun kat atas katil.hehehe.So, pagi2 lagi aku dah on9 melihat cerita-cerita baru kat belog2 yg 'i follow' ni.Tetiba keluar pulak something yg tulis "Nak try blogger interface baru?more faster mordern and clean".macam kat bawah ni :


alahai,dah nama pun iklan.aku kelik la nak rase gane bentuk baru tu.Sekali keluar page putih2 takde kaler lain macam kat bawah ni . . 


Kelik gambar tu kalau tak nampak dengan jelas ye.Macam dull pulak aku tengok interface baru dia.Maybe kalau pengguna broadband and wifi kat U tu oklah kot sebab selalunya kalau kaler sikit ni.Dia load pun kejap jek bak kate org 'tak berat'.Aku rasa bila dah masuk balik U nnt baru nak tukar pd yg baru ni..Korang boleh try la kalau nak tgk lebih jelas.tatata.

p/s : tgh sedeyh ni sbb nuffnang bg BE tp aku tak prasan sampai terlepas 5 BE.pagi tadi satu-satunye BE yg tinggal pun dah habis tempoh eh.Collection cuma 40 sen saje <---sape suh tak update.dem.

Labels: