Happy Birthday !

Post lambat 6 hari - last six days was my birthday.yeah,i'm 19 now ^_^ . . and tetiba saje excited campur ngengade nak hide birthday kat fb tu sbb nak usha berape ramai kawan yg ingat my birthday..mase show dulu,kemain berjuta-juta lemon yg wish (bangga)..tapi just want to test who remembered my b'day or at least put it on their planner..of course ak tak harap berjuta lemon tu bubuh kat planner diorang.hot sangat ke aku sampai sume nak kene ingat kan?cuma aku nak a few yg mmg close ngan aku sejak sekolah dulu.alah,korang mesti kata - it's just a birthday,who care?.--> i am.Then, kengkawan yg ak tggu2 tu pun wish..ade jugak kawan2 lain yg ingat (lebih bangga dari dulu).. :D

kat sini nak share beberapa printscreen dari fb kesayangan ku.



yang atas tu askar , yg bawah askar tu doctor-to-be :)

siap lagu korea lagi :)

kalo ngan shyda ni tak habes2 argue pasal berat badan

sebenarnya ade satu lagi kat dalam twitter.ni hah..

wish dari budak uk..siap sempat promote photoshoot lagi :)

sms pun ade jugak.tapi henset nokia 'throwdog' aku tu tak boleh nk printscreen.hahaha.So,thanks kepada yg meng'sms' tu..Yang paling best my parents la.aku duduk kat bilik depan bilik mereka je tapi nak jugak send message tu..hahaha.kiut2.

Special thanks to Fazreen Ibrahim sebab bagi kek 'cokelat indulgence' untuk santapan berbuka.sedaaaaappppp :)

and peringatan terakhir,kepada sesaper yg nak bagi hadiah tapi takut sbb terambat.aku tak kisah pun lambat ke tak.bagi je :) <---hadiah kan.sape tanak :P

p/s : dalam buku teks sejarah menengah atas ade mention satu event penting dalam sejarah islam which happened on 6 august.sape tau event tu please...do comment :)

Labels: , ,