Transformers : Buat aku jatuh cinta pada Camaro

Aku malas la nak letak tajuk Review Movie ke ape ker sebab aku bukannya nak review sangat pun.Start story , minggu ni aku balik rumah memang semata-mata nak tengok wayang je hah.Kat midValley terlalu ramai dan mahal sikit.hahaha.Sebab tu aku excited nak balik.Nak tengok kat N9 . .

So , tiket mmg penuh dari pagi sampai petang.Disebabkan aku nak sangat duduk kat area2 belakang hall..Maka terpaksalah aku and adik aku masuk hall yg berbeza tapi waktu yang sama.SEMATA-MATA NAK DUDUK AREA BELAKANG.hahaha.excited punya pasal. 

nampak tak camaro kuning tu :D

So,aku taknak la share sinopsis ke and etc..etc.. tu sebab nnt korang takkan rasa feel and tertanya-tanya.hahaha.Nak sedap korang terus je beli tiket and tengok.Macam aku ni dah rosak dah feel..feel ni sbb dah baca sinopsis and byk review sebelum beli tiket.heh.Overall , cerita ni sangatlah seronok.super duper seronok.Kalah Harry Potter part 1.(taktau la camne part 2 nnt)..Selalu orang bagi star kan?Then aku bagi 5/5 . Full mark punye.

Kelebihan dalam cerita ni : banyak la.Dia full dengan part2 sedih , happy , marah and bla..bla..Nasib baik aku tengok sorang2.Takdelah nak malu mana kalau leleh pun kan..kan?hahaha.Kelemahan dalam citer ni takde kot.Cuma aku perasan la yg sebelum bumblebee bertukar ,camaro kuning tu cantik berkilat tapi bila dah bertukar jadi robot..kuning dia tu dah bercapuk n comot sikit..da tak cantik.haha.yg lain OK !

Lastly , sumpah aku minat gila camaro tu.Pasni kene ar belajar tinggi2 and kerja jadi kaya.Pastu boleh beli 3 bijik.satu kaler kuning cam dlm transformer.satu kaler silver cam dlm citer Hawai-five o.Satu lagi nak kaler blue-black *takde kat mana2 citer.heh.

p/s:tak sabar tunggu Harry Potter part 2.

Labels: ,