Terima Kasih Dear Haffiz !

Hai semua...Sekadar post pendek aje untuk mengucapkan bebanyak terima kasih kat DEAR HAFFIZ sebab bagi aku hadiah t-shirt Domo.Ingat tak aku ade post pasal Giveaway tu kat sini.So,beberapa hari yg lepas..tapi bukan semalam.dan bukan semalam kepada semalam.tapi dah lama.hahaha.nak menunjukkan betapa berkurunnya aku tak mengupdate belog ni.Aku usha2 senarai pemenang..eh,tetiba ade lah gambar header aku yg 'baru' ni.pastu kat atas nyer link belog aku. :D

Gumbira tak terkata.Mesti aku nampak comel bila pakai baju tu.Jangan tetiba ter'fit' sudah.almaklumlah , sekarang ni tengah kerja menternak lemak.hehehe.kat sini nak share printscreen dia.


alhamdulillah . . aku rasa korg dah follow kot belog DEAR HAFFIZ ni..tapi kalo tak follow and taktau ape rupa blog dia..meh kelik sini.Belog si haffiz ni selalu update.follower pun dah lebih 1000.Ade banyak part macam masak2 , personal life dia , album2 baru , video klip and banyak lagi.jenguklah ye.berbaloi-baloi.lagi sekali , THANKS DEAR HAFFIZ :)

Labels: , , ,