Re-design Blog

Ok.ok.ok.Aku tau agak boring bila tengok asyik-asyik aku nak tukar template aku ni.Hari tu cakap last tukar tapi ngade-ngade lagi nak tukar.BUkan ape , aku ni dah 19 ok.Ce tengok kat template.Ade gambar robot.Tak matured langsung!


hahaha.Aku ni memang jenis tak tetap pendirian pun.So,jangan lah nak mengkomen berulang-ulang kata aku tak tetap pendirian.Aku dah tau.heh.Ramai sangat gelakkan tau.Robot??Tak macho langsung.Ape motif kau?Aku pun mula ngade-ngade pikir balik motif dan ke'macho'an belog aku ni hah.


Cuma kali ni mungkin yang terakhir (agak-agak aku dah ulang ayat ni berapa juta kali?).So, aku akan redesign header dengan teliti dan lama.Buat research dulu kat belog2 lain.Doakan lah ye aku dapat idea yang menarik.




apai ; bukan takde idea sebenarnya tapi tak pandai buat yg lawa-lawa :(

Labels: