Lagi page yang dibuat budak tak berakal.

Baru tadi aku jenguk2 fb aku.Pastu ade geng post pasal satu page ni.Menyirap gak lah kan bila tengok tajuk dia.MELAYU MEMANG BABI.heh.bila aku tgk tajuk jek trus aku carik sape yg buat page bodoh tu.Tapi aku ta sure la sape yang buat page ni.Ade je sorang budak ni ngaku dia buat.Melayu lagi tu.Dia kata dia benci melayu sebab kejahilan dan kebodohan atau kejahatan org melayu ex;rempit.pelik betul.aku pun ade gak luahkan dalam entri Kadang-kadang saya malu jadi melayu dulu sebab marah sangat ngan melayu2 yg kurang kesedaran uh *masa tu terasa diri ni ade kesedaran kejap.tapi takde la sampai nak buat page-page memalukan macam melayu memang babi ni.

Kesian betul kat khinzir yg buat page ni.saje jek kau nak tarik semua melayu jd khinzir macam kau.Kau sedar yang diri kau tu khinzir , pastu kau nak babitkan semua melayu jadi khinzir.



jadi , ape yang kita kene buat.Meh la report suruh Mark tutup je akaun page ni.Tapi aku rasa Kerajaan malaysia ade je kot kuasa nak tutup2 page ni , macam dia buat kat page tuuuuut..opppsss..sorry kalo terfitnah.Saya gurau jek abg najib.

cara nak report pon semudah kentut di depan laptop:
  1. Kelik kat sini
  2. Pergi dekat bawah kiri yg tertulis REPORT PAGE.
  3. Choose button CONTAINS HATE SPEECH OR ATTACK AN INDIVIDUAL
  4. Pastu pilih TARGET A RACE OR ETHNICITY
Jangan lupa sebarkan kat yang lain yer.Demi menjaga nama dan maruah bangsa kita :)

Labels: , , ,