Tolong Saya ! ! !

Oh tidak ! Harap tak terlewat nak mintak tolong , bantuan kemanusiaan , dan jasa baik pembaca-pembaca belog ini untuk mengundi saya.Undi ape ?

Alkisahnya begini.Pada suatu hari,saya telah memasukkan diri dalam contest sidebar paling cantik anjuran Cik Aish.Mengada-ngada tak?sidebar dah la simple aje tapi nak masuk gak.Mestilah ! ! Saya nak ole2 dari france.Tak pernah dapat sepanjang hidup ni..sob.sob.sob..sedih ni. :'(

Jadi,untuk merealisasikan hajat saya untuk mendapat ole2 France dari cik Aish.Saya join jugak dan telah menjadi top10 finalist contest ni.

nampak tak name saye.no. 9
Cik Aish kata undian membantu dalam menyokong pemilihan.Jadi,saya macam erk??dalam hati saya kata-Saya masih baru.tak ramai peminat lagi.camne nak dapat undian..Cik Aish macam tau-tau jek.pastu Cik Aish komen and suruh buat satu post untuk mintak pembaca2 mengundi.Thanks yek.

Jadi,nak undi dia senang jek..kelik kat sini..Pastu gi kat ruangan komen and komen.Saya Undi Hafizuddin Jasmi.macam ni jek.senangkan.Jadi,bantulah saya!!Terima kasih yang sangat banyak berjuta lemon mango apple kali untuk yang mengundi.Syukran :)

p/s;sangat excited kalau menang sbb sebelum ni tak pernah menang ape2.hehehe.

Labels: ,