Portal SkorA dengan Harga Murah ?

gambar depan

gambar dalam
Hai Semua..Sihat tak?Untuk hari ni saya Cuma nak iklan something yang semua dah tau.Jangan lari dulu!!Saya tak jual system and downline sebab saya pun tak suka bila orang promote kat saya.Saya Cuma nak jual murah je kad portal skor A ni.Tak perlu jadi downline pun.Benda ni kawan saya beli masa kat U sem lepas.Dia join jadi downline and bila dah join dia tak bergerak-gerak dengan aktif.heh.So,untuk mengelakkan kerugian yang lebih banyak (sebab dah spend alaun masa join program ni)..Saya tolonglah mem’promote’kan portal ni.Untuk pengetahuan semua, baru-baru ni ada portal pattern baru dilancarkan dan anda boleh guna untuk tempoh masa setahun.Harga dia mahal sikit dari yang lama.

Yang saya promote ni pattern lama yang cuma boleh digunakan dalam masa 6 bulan.Secara jujur harga portal ni masa dibeli RM596.Tapi dah kata pun jual murah kan.So,harga boleh la kalau nak runding (jangan mintak jual RM100 sudah).Nanti saya bagitau macam mana nak beli.Yang penting,portal ni cuma ada satu je.

Program ni ada beberapa features yang bagus-bagus dan memudahkan ;
  1. eAssessment™
  2. eTrial Exam™
  3. ePast Year Exam™ (bank soalan tahun sebelumnya)
  4. eNotes™
  5. eReport Card™
  6. Science & Matematics English version
  7. eDictionary
  8. Result Stored Online
  9. Nationwide Honours Roll (ada Anugerah utk pelajar terbaik)
  10. Instant Marking
  11. eProgress
  12. ScoreAMail (untuk karangan )
  13. eTopic
  14. eShema
features ni semua saya rujuk dari powerpoint promotion utk program skor A ni.Kalau nak lebih lanjut boleh download kat sini dan bacalah semua kelebihan2 dia.Maaflah sebab tak dapat tulis semua kat sini.Saya Cuma tolong mem‘promote’kan sahaja.Kalau tak puas hati dengan info yang saya beri,anda boleh cuba DEMO dekat sini.guna Demo ID 82828.

click online demo

Gunakan demo ID 82828


Ok,cara nak beli senang saje.Mesej je kat no ni - 0173413439 - Pastu bolehlah bincang harga and cara pembayaran.

Kalau malas nak mesej,boleh komen je kat sini.hehe.Thanks :)

Labels: , , ,