GIVEAWAY PURSE POLO by DARKBATMAN

Klik gambar utk maklumat
Nak join GA pulak kali ni,Marilah ramai2 join.Ini adalah GA wallet/purst Polo kedua oleh DarkBatman.Kalau tengok gambar purst tu macam untuk perempuan je kan?tapi saya nak try jugak sbb nnt boleh bagi makwe ibu saya :)

Syarat nak join pun senang jek :
  1. Buat entry simple yang bertajuk “GIVEAWAY PURSE POLO by DARKBATMAN
  2. Letak banner giveaway di atas di dalam entry. Jangan lupa link kan ke entry ini ye!!
  3. Tag 3 orang rakan untuk join contest ini (sapa – sapa pun boleh tapi mestilah blogger )
  4. Tinggalkan link entri kat bawah ruangan komen supaya senang saya nak jejak entri anda semua. Kehkehkeh.
  5. Giveaway terbuka kepada semua blogger tidak kira umur dan jantina. Kehkehkeh!
  6. Giveaway bermula hari ini, dan tarikh tutup nya ialah pada 9hb April 2011, iaitu hari sabtu. Pemenang giveaway akan diumumkan pada 10hb April (Ahad).
saya tag ;
  1. Amirrah Zawani
  2. Faris Fikri
  3. Natasya
Post ni tak habis lagi.nanti saya update ye mr.darkbatman.

*update terbaru*

Saya dah cuba mendapatkan bantuan sokongan dari girlfriend,kakak angkat ngan kawan baik saya utk mendapatkan GA ni.Diorang siap post kat fb lagi.tgk ni ; KLIK GAMBAR UTK TUMBESARAN

kawan baik saya. *tp kami tak gay ye

Ni mygirlfriend

ni akak angkat saya yg baru menang aritu :P

dah habis update dah.Utk pengetahuan,gambar2 atas ni adalah benar rekaan semata-mata utk menceriakan lagi suasana entry GA saya ni.Kalau kak yuna,emma watson ngan justin tak suka nnt komen eh.saya delete cepat2 nnt.jgn saman suda :)

Labels: , ,