Bil internet sudah naik




Hai awok..awok sume..hehehe.Dua hari lepas , aku baru dapat Bil tepon umah ni hah.Macam yang aku dah agak , bil naik 125% . hahahaha.Puas aku pikir camne nak jawab ngan bapak aku.Mane taknyer , masa aku dok U dulu bil maintain je murah2.aku jejak je kat umah sebulan..naik lebih 100%.Maka terjadilah perbualan singkat antara my mum and I ;


Mak : Bil naik sangat ni.apis buat ape sampai naik mendadak bil ni?

Aku : Update belog and decorate sikit2 belog tu.

Mak : Buat ape selalu sangat update belog tu?bukan dapat duit pun.

Aku : kalau slaloo update nanti nuffnang bagi BE , pastu dapat lah duit.Boleh bayar bil.

Mak : Dah brape juta dalam akaun nuff tu?

Aku : RM 3.25

Nak tau ape mak aku buat?dia gelakkan aku.Nasib baik mak aku ni jenis yang senyap and tak gila-gila.kalau tak,mesti aku dah upload video dia gelak sambil guling2 kat atas lantai.Mane taknye,bil nak dekat beratus tapi duit dalam akaun Cuma RM 3.25.makan kat ‘mekdi’ pun tak lepas.Buat malu jek.Kepada uncle nuffnang , tolonglah bagi saya BE sekali ni jek.nak rase jugak macam orang lain.


 aPai ; Perasan tak aku dah tukar kata ganti diri ‘saya’ kepada ‘aku’.Rasa macam tak biasalah pakai saya.so,tukar balik kepada aku.azam 2011=giveup hanya lepas 4 bulan berlalu :(

Labels: ,