BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !



1. Siapa yang mempengaruhi anda untuk buat blog?
Sebenarnya aku buat blog ni bertahun-tahun lepas.Haffiz yang suruh sbb dia kata kalau ade belog ni best.(dia baru habis kursus buat belog & entri pertama dia pasal penyu).Pastu aku usha2 dia punya belog and..terasa nak buat jugak :)

2. Siapakah sumber inspirasi anda?
Ramailah , nak senaraikan ke ? aku suka baca cara amirrah zawani tulis story makan2 dia.kalau rasa takde selera tu mmg aku jenguk belog dia dululah tgk dia ngan bf dia jalan-jalan cari makan.hahaha.Then , aku suka tengok faris fikri blog pasal personal life dia sbb cara dia tulis mmg kiut.muahahaha.Kendian aku suka baca belog suratan kebetolan sbb cara dia tulis memang straight and tade tapis(bagi aku la).Aku mmg admire nak buat belog camni.Dari segi post-post yang berunsur motivasi dan keagamaan aku suka tengok belog aireensamirah.Pernah sekali post dia dipilih sebagai artikel di iluvislam.Kalau bab-bab nak design belog ni aku suka usha belog alieff and belog cap ayam.

inilah sumber-sumber inspirasi aku.

Labels: