Selamat Tahun Baru



hah?Lambat?ye lah,saya lambat.hehehe.Maaflah kalau lambat sangat nak mengucapkan selamat Tahun Baru 2011.Belakangan ni banyak kerjalah.hehe.kerja ape pun tak berapa nak pasti sebenarnya.

Jadi,dalam awal tahun baru ni(lewat 3 hari) nak buat beberapa perubahanlah.(Asyik-asyik pasang azam baru kan?Azam lama pun tak setel lagi).Alah,biarlah nak tambah sikit je.Tahun ni harap dapat beli laptop ngan kamera baru :-).hahaha.ni je tambahan utk azam tahun ni bagi mengantikan beberapa azam tahun lepas yang dah setel.

Dan sempena tahun baru ni,korang perasan yang saya dah tukar background baru??hehehe.memang simple je.sebab ni je kemampuan saya.Cuti midbreak saya habis disebabkan nak setelkan benda alah ni.Itupun tak menyempat nak buat blog header baru.Tengoklah kalau ade kesempatan nanti.Perasan tak perubahan lain??Ya!saya menggunakan perkataan saya bagi menggantikan aku.Bukan ape,bila bace balik belog ni baru perasan yang readers kita adalah dari semua lapisan masyarakat.Jadi,tak berapa comellah kalau pakai aku kan?Cuma  nampak wierd sikitlah bila pakai saya ni.Bila baca ade rasa macam belog wanita pulak :-)hehehe.Dah kalau tak pakai saya nak pakai ape lagi ek?apai?

nanti jadi macam ni ; Hari ni apai nak share satu story..bla..bla..bla..apai rasekan..bla..bla..Lagi pelik !! hahaha.jadi buat masa ni biar saya je kot dulu.Ape-ape pun biarlah tahun baru ni lebih baik dari tahun sebelumnya.insyaALLAH. :-)


Labels: ,