Blogger Gegarkan U


Salam sume..mesti korang dah tengok ramai yang post pasal benda ni kan?hahaha.yup,apaijas ni memang tertinggal sikit.Segmen ni dah baca 2 hari lepas kat belog sayakerink and siska(baru semalam).Mula-mula ingatkan nak terus update tapi tak dapat la sebab connection macam biasa mmg slow mengalahkan broadband.Ditambah pulak dengan masa yang sangat sedikit utk lepak depan laptop ni.Dalam segmen ni, abg BA kita ni mintak fill beberapa details and ini detailsnya :

Belajar kat mana?hohoho.Saya dah bubuh kat tepi tu bahwa dengan sesungguhnya saya belajar kat Centre for foundation studies IIUM.Tuan segmen,ni kira IPTA kan?sebb cfsiium ni kira matrik je kepada iium.Hujung tahun ni baru menapak dalam UIA yg sebenar.harap-harap diterima la eh :-) Jurusan?Saya ambil engineering.Kos ni belum spesifik lagi ke mana.Tapi mungkin ambil automotif kot.eh,tak..aeroangkasa..eh,tak kot..maybe civil je..eh.nak amik mane ni?saya pun taktau.ade sesaper yg nak bg idea?Then,tahun?Saya masih lagi dipanggil tahun pertama sebab baru je sem 2 n sebulan lagi habislah tahun pertama ni :-)

Asal mana?Kalau nak diikutkan saya lahir kat Johor dan tinggal sampai darjah 5 pastu pindah N9 and menetap kat sana sampai sekarang.So,nak kata johor or negeri?hehehe.Umur?saya umur baru 12 tahun.muda kan?hahaha.tkde la.baru 18 tahun :-)

Kenapa amek jurusan ni?hahaha.taknak pun sebenarnya.after SPM terus mind set takkan belajar sains lagi.penat la nak memikir banyak2 ni.Naik gugur dah rambut ni :-)tapi bila dapat tawaran kate engineering.nak buat macam mana kan?dah rezeki kat situ.Saya kompem la ramai yang macam saya ni.hahaha.terseksa tak?

Cita-cita?Kalaulah saya berjaya habiskan engineering sampi degree,saya harap dapat jadi engineer kapal terbang or kereta or bangunan.hahaha.taktau nak amek ape.Macam biasa,tengoklah mana sangkut nanti.Korang ada idea nak ambil yang mana?Kalau saya tak habis engineering,saya nak tukar kos lain pulak.Macam ekonomi ke,akaun ke..habis belajar nnt buat bisnes.bukak hotel ke.hahaha.tinggi tak cita-cita?

Rasenyer semua dah ditulis kot :-)

p/s:ade ke sesaper yang ada persamaan sikit-sikit ngan saya ni.

Labels: , , ,