Award dari Syarafina Zaini

Skema tak tajuk tu?hahaha.Sebelum nak membebel panjang ni,saya nak ucapkan trimas kepada ceritasyarafina kerana memberi award ni.Banyak kot penerimanye,sampai 330 orang.Penat nak contact sorang2.hahaha.nak tengok tak awardnye?

ni la award yg kiut tu !!
comelkan...tapi..tapi..bila saya letak award ni kat belog ni.nampak macam award tuk blogger wanita. ^.^ .hahahaha.patut letak satu hello kitty,satu mickey mouse and satu lagi donald duck ke.baru saya tak malu sikit.(eh..eh..jgn  mara eh.saya ni mmg suke komplen je.bila suh buat award.malas.hehehe.tape2.award ni saya suke sbb ni first award kot!!so,mcm jakun sikit).

Then,saya kena jawab beberapa soalan dari tuan award ni.soalannya berbunyi:


  1. Apa yang membuatkan kamu berblogging?
 Saya mula berblogging sebab saya suka bace belog orang.So,terasa nak buat blog sendiri and blog ni wujud pada akhir tahun 2007 (kalau tak silap) tapi tak pernah aktif pun sebab masa yang tak byk+takde connection internet lagi+duduk asrama.


  1. Kamu rasa apa perubahan blog kamu dari dulu sampai sekarang?
Perubahan?hehehe.pergi kat archive dan tgk post saya masa tahun 2007 tu.Korang akan nampak perubahannya.(tu pun saya dah delete banyak post tahun 2007 sebab agak memalukan diri sebab post sgt tak matang!!Dari segi bilangan posting every year pun dah bertambah.kalau dulu lebih kurang stu post satu bulan.hehehe.


  1. Apa yang kamu suka tentang ceritasyarafina.blogspot.com nih?
Suka?takkan nak kate sebab blogger dia comel kot.hahaha.gurau jek.Saya memang suka blog pasal personal life ni.sebab lain orang lain ragam.lain dugaan.lain kaler hidupnya.kan?Macam blog nih,setakat yang say abaca.story2 dia kering jek.(sorry sebab tak sempat nak discover every post).Jadi,ni je yang dpt nak kate.
  
Saya tag ;
  1. Mirra
  2. Haffiz
  3. Fathaah

Diakhir rancangan ni saya takde gambar nak letak.Cuma nak promote sikit.kalau rajin2 tu jenguk2 la tuan punye blog ceritasyarafina.blogspot.com

p/s:tgh tggu masa nak buat award.sape ade idea camne nak buat award care cepat tp lawa?

Labels: , , ,