Photography Workshop


بسم الله الرحمن الرحيم

Masa awal muharram hari tu aku ade join satu program ni.kalo korang tengok je tajuk tu korang mesti tau ape name program tu.Ape name dia?Tepat!! 10 markah!!
Photography workshop atau dalam Bahasa Melayu nya bengkel fotografi.Dalam program ni dia ade tiga penceramah yang power dalam bab potrait,landscape and lightning.Banyak jugak benda yang aku belajar namun apekan daya.Aku takde DSLR.So,meminjam jelah kerjanya.hehehe.tak perlu kot kalau nak cerita panjang lebar sebab benda yang aku ingat same je ngan ilmu2 basic.macam rules of third,subject,nisbah jarak untuk buat blurring kat blakang and..and..and..bokeh :-)

Jadi,sebagai penutup aku sajikan kat korang beberapa keping gambar program atau dengan lebih tepat.gambar2 aku dalam program tuh.hahahaha.takdelah banyak mane pon gambar aku.

Bro syahmi,antara pakar yg ade :-)

ko tengok lens dia.tengok! sebab aku hanya mampu menengok je.

bila aku tengok kamera diorang.aku rase macam.....ish!

Masing-masing kamera besar

antara penceramah yang datang
tuan punye canon 550D yg bagi aku pinjam kamera dia

ni anas geng aku mase program sebab kami tade kamera :-(
ni lah aku!!hahaha.poyo betul tnjuk gmbar sndiri
dah habes!
p/s:ade sesaper nak belanja aku DSLR?

Labels: , ,