Diari ; Suasana Christmas

Minggu lepas punye lepas(nk tunjuk yg ni cerita lama tp tak letak kat belog) aku balik rumah weekend tu.Pastu bila nak balik UIA ahad nyer,aku suruh la 2 org kawan aku dtg MidValley teman aku dinner kat KFC.hahaha.Sebab yg memang tak boleh diterima.But, 'magically' diorg datang.hehehe.memang bestfren lah!!

Macam biasa,aku janji pukul 4 nk sampai Mid n aku dah pesan jgn dtg awal2 takut aku lambat.Almaklumlah,buat kesekian kalinya aku memberitahu yg kelajuan KTM tu boleh kalah kalau aku suruh adik aku merangkak gi Mid.(dulu pakai zubir catwalk tp dia marah kot).Akhirnya,smpi pukul lima sebab aku terlepas tren.aku sampai je stesen tuh aku nmpak tren tu merangkak.kalau ikutkan,boleh je aku kejar.hahaha.tapi apekan daya kalau aku kejar pun bukan ade pintu yg terbukak.Sudah2 sampailah pukul 5.Kesian kat kawan aku 2 org nih.

Sampai je mid pergilah jumpa diorg kat centre court yg dah dihiasi dengan macam2 benda.kotak hadiah,teddy bear besar dan kiut macam aku :p,and paling penting....kedai coklat.aku tak tahu pulak bila org sambut perayaan tu kene ade coklat.hehe.Kat hujung post ni ade beberape keping gambar termasuk gmbar kiut teddy bear tu dgn aku skali.hehe.

Sebab da lapar sangat,aku push lah kawan aku yg sebok dok amek gmbar ngan benda alah tu sume.hahahah.Kesian lagi sekali,merana betul sape yang kawan ngan aku nih.Kat KFC pulak.tengah pilih2 makann sambil beratur kat barisan yg sangat panjang.Sampai je turn kitorg,tetiba ade amoi ni cakap; "Hello,good evening.Nak daftar snax tak?".Aku pun macam berminatlah sebab tgk kad die kaler merah.Boleh jadi koleksi dompet aku.Aku cepat2 lah tanye dia macam mane dia nk daftar.Baru tye je kot!tetiba minah belakang aku terus potong barisan n order.Hey!kau ta nampak ke aku yg tinggi hensem ni kat depan!hahaha.Takdelah aku cakap camtu.dlm hati cukup.sabar jelah.Cashier tu da gelak2 tengok aku.Bila amoi tu explain aku tak dengar sangat pun sebab masih bengang tapi bila tetiba telinga aku tangkap perkataan 'free' je aku trus tanye; "ape yang free?"hahaha.kat dunia sekarang ni susah nk dapat benda free.Amoi tu pun bgtau pendaftaran free n nanti dpt '1 colonel burger + crunch' pe ntah.Tapi tak boleh pakai kat mid pun sebab benda alah tu belum keluar kat mid lg.So,aku agree je sebb pendaftaran free seumur hidup.:-)


maka,makanlah kami denagn kenyangnya sambil aku tengok2 minah yang potong aku tadi.nak cam muka dia biar minggu depan or bila2 nmpak dia kat KFC nanti,aku potong dia.hahahaha (takde emotion icon nk letaklah.kalo tak boleh bubuh kepala setan)

Macam biasa,aku hidangkan beberapa keping gambar masa tu.

ni lah kad snax aku tu.simple kan?

byk tak teddybear?

yod ngan aku

pokok krismas
ni slh sorg yg penyabar tu :-)

teddybear yg besar mcm aku tu :-)

dari atas...besar betul hadiah.apelah isinya.bilik kot :-)
ni lah lg sorg si penyabar :-).seb bek tak kene mara sbb lmbt
p/s:gila betul persiapan krismas ni.kalo tema nyer tahun baru cina agaknye camne la rupa dia.Msti mercun papan bergantung2.mybe thun ni ade kelainan,dia gntung mercun pop pop kot. :-)

Labels: ,