CONTEST NAK MENANG BLOG HEADER MAKEOVER!



Sebelum apa-apa, apa kata kita cakap hadiah dia dulu.. *drumroolllssss*

1. Full blog makeover. FULL!! maksudnya satu blog tu kita kasi makeover sama dia! daripada Header, ke footer, background blog, background sidebar title, chatbox skin, dan banyak lagi! Yang paling best, semuanya akan dibuat mengikut citarasa pemenang.. especially header! and its free!! Nama pun hadiah dia personalised header, jadi header tu, dalam dunia ni blog korang je yang ada!


2. Hadiah misteri.. hehe mana bleh bagitau.. mungkin kah duit? atau mungkin kah kereta? atau mungkinkah rumah? (eh eh over)


ok so siapa boleh join?

1. Siapa-siapa saja, dalam bahasa inggeris ANYBODY hahaha. tak semestinya jadi follower blog dia ni.

Next,
Macam mana nak menang?

Senang je, apa yang korang perlu buat adalah,

1. Buat satu entry bertajuk CONTEST NAK MENANG BLOG HEADER MAKEOVER!
dan dalam entry tu elaborate kenapa anda nak makeover header atau tukar rupa blog anda? senang kan? tiada limit perkataan, nak express kesedihan pasal rupa blog sekarang pun no hal. nak upload gambar korang banyak2 pun boleh. apa-apa je yang korang suka asal korang bahagia haha.. janji ada sebab kenapa korang nak makeover layout blog, yang selebihnya tu nak mereka-reka cerita pun takpe..

2. Sertakan banner contest dalam entry anda dan link ke cicakdanlelabah.

3. Tak perlu buat sticky mode. Tapi, perlu sertakan banner contest dekat sidebar juga..

4. Anda mesti tag 2 orang minimum. harus inform kawan anda yang mereka telah ditag ye..


Dan lepastu, tinggalkan link entry anda dekat blog tuan punye contest ni(klik kat pic atas tu)
TU JE! senang kan? Nak blog menjadi cantik hot hot hot kedebabomm?!! jadi apa lagi?Saya sudah.Anda bila lagi? :D

kenapa anda nak makeover header atau tukar rupa blog anda?
Aku nak tukar rupa blog aku sebab korang pon nampak yang blog aku ni hitam je.Nak design pun tak pandai sebab aku bukannye budak bijak seni macam kak SRI ni(bkan bodek ea :P ).Kalau nak suruh aku upah orang pun tak mampu sebab aku ni student je pon.tak keje lagi.:((sedih tak?.stop citer sedih,aku harap blog aku di makeoverkan oleh kak SRI kita ni supaya takdelah visitor aku bertandang sekali je kat blog ni pastu dah serik.hahaha.Blog simple jek!!adik aku pun pandai masukkan layout!!msti ade je org conteng chatbox aku.so,kak sri,tolong ea.. :) :) :)

nak tag sape?
macam biasa,aku tag;

Rashidi
Zubair
Ieda
Sakinah
Mono

p/s:kepada yang belum join,mari ramai2 kita join!!!

Labels: , ,