AutoPing Entri di BlogLarian FB

 
Cara-cara mendaftar:
  1. Pastikan blog anda sudah tersenarai di BlogLarian.
  2. 'Like' BlogLarian FB
  3. Buat satu en3 bertajuk ' AutoPing Entri di BlogLarian FB' dan letakkan banner di atas dalam en3 anda
  4. Letak no rumah anda dalam BlogLarian
  5. Kongsikan keburukan atau kebaikan BlogLarian yang telah anda rasai (Ringkas je sbg feedback untuk admin)
  6. Komen di en3 ini berdasarkan format berikut.
    1. no. rumah
    2. nama Blog 
    3. link en3 anda
  7. Penyertaan di buka hingga  24/12/10
  8. Jangan lupa beritahu jiran anda jika berkelapangan :) nanti diaorang merajuk susah lak :p
No rumah aku; 97 list pertama :-)Kalau nak cerita pasal kebaikan,of course lah aku dapat jenguk belog org banyak2 dalam stu masa.lagi-lagi bila pki wifi yg macam siput ni.Belog yg aku buat dari 2008 ni akhirnya bru ade visitor lain tahun ni(kalau tak,aku dgn aku,dengan aku jelah visitornye).Nak cerita pasal keburukan pulak,hah!admin amek perhatian!hehehe.wat masa ni takde lagi lah.ok je sumenyer.thanks kepada bloglarian sbb buat bnda alah ni.korang punye pendapat?
 aku dah daftar.anda,bila lagi?

    Labels: