Dia sahabat Saya

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..
Malam yang indah.seindah malam sebelumnya.sesejuk malam semalam.sunyi.kosong.Namun aku bersyukur kehadrat ALLAH S.W.T.Kerana dia masih memberi aku udara.masih meminjamkan aku tubuh ni.Masih bagi aku melihat alam.dunia.memberi aku merasa nikmatnya dunia.Syukur Ya ALLAH.

Namun,ada yang tak berpeluang seperti kita.Ya,sahabat aku.SAHABAT BAIK aku sekolah rendah dulu.Pagi tadi bila ade org post kat Wall Fb aku ckp dye da meninggal.Rase mcm tak percaya.Dia aktif kot!!kelakar.hahaha.best kawan ngan dia.ta memilih kawan.sengal2 sikit.Benda yang paling aku igt bile kawan ngan dia.bile men kejar2 smpi ta igt dunia.Korang tahu tak cerita kartun MOON COLE KNIGHT ??
kan ade dua hero tu kan.hahaha.ak slalu blagak ngan dia jadi hero tu.benda yg kitorg hafal dialog hero ngan heroin tu la.tapi sekarang ni da lupa da.da lame tak repeat ayat tuh.hahaha.tapi ade lebey kurang camni la..."kami akan lindungi kawan2 kami..Kamilah..!!! MOON COLE KNIGHT !!" hahahaha.matang an..tapi sume tu jadi kenangan.thanks kepada cerita tu sbb buat aku rapat ngan dye..

Buat Sahabatku Muhammad Saiful Rizzuan Bin Azahar..Ko adalah sahabat aku selamanya...Miss u damn much lah!!! hahaha.Bila da takde baru rase cam nak hargai.itulah manusia.itulah aku.

Buat sahabat2 ku sekalian.Umur kita makin bertambah.maut makin dekat.Kat mane2 je boleh ade maut tu.Mungkin boleh jadi ini post terakhir aku.mane tau kan..mungkin ini kali terakhir korg bace blog aku.sebelum korg pergi.Jadi,sama-samalah kita berusaha menambah pahala.beribadah sebaik-baiknya.kerana kita hidup sekali.dan waktu yg sekali inilah yg akan menentukan hidup kita yg abadi kelak.

Kepada pembaca post ni.Aku mintak tolong sebagai seorang sahabat.Sedekahkan Al-Fatihah buat arwah.Kalau ade bace Yassin tu.selitkan nama arwah sekali ye.Semoga bila kita tiada nanti.adelah org yang akan bacakan untuk kita tak kira dia pernah kenal atau tak kita ni.wallahua'lam..


Arwah Muhammad Saiful Rizzuan Bin Azahar

Labels: