UNTUK CLASSMATES CFSIIUMPJ

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG...

Alhamdulillah..Hari ke-24 puasa Ramadhan dan tinggal 6 hari lagi kita meraikan HARI RAYA..Sudah la apai , jangan bincang pasal raya..

Hari ni gak hari last aku ngan most of my classmate (sebb diorg sume da nak balik hari ni).Hari ni gak hari last aku belajar tuk sem 1 ni (wlupon next week ade consultation hour).Hari inilah hari jumaat.Hari inilah aku plan nak pergi anta kawan aku fly (tapi tak dpt pulek).Hari inilah hari..(dah mula takde idea)

berfikir jup dlm 1 jam..
oklah , 
Thanks kepada classmate ku yg baik-baik belaka.Spoting2 belaka.Gila2 belaka(yg ni korg jek.aku tak termasuk).Sorilah kalo aku pendiam sgt dalam kelas :-) Bukan sombong tapi itulah aku sebenarnye.PEMALU. :P .

Raye nnt jgn sambut everyday.just A day tau.yg lain tu kita spend for study.Biar sume dpt DEAN LIST.Sesamalah kita mendokan sesama sendiri utk berjaya didunia dan di akhirat.

Jumpe next SEM-utk kengkwn yg masih satu grup ngan aku.tatatata.

daus-yod-rahman-faiz-hazman-haziq-ammar-shahir-hatim-azlan-khai-ali-qayyum-kecik-amin-MISS NAFILAH-kak kyah-Jihah-zimah-Fatehah (fadzil tade sbb die tido kt bilik)

me and MISS NAFILAH

Labels: ,