HARI RAYA AIDILFITRI

Selamat...hari raya..
Hari untuk kita bersuka ria..
......
Dalam dingin subuh...hatiku terusik....
bla..bla.. di perantauan..(ak pon da lupe liriknye)

Alhamdulillah akhirnya beraya juga kita.Syukur ALLAH masih beri kita kesempatan utk hidup dan bergembira di hari yg mulia ni..So,camne raye korg??ok tak??hahaha.Raya apai tahun ni sederhana jek..(eh,betulke apai bersederhana ni?)hohoho.of course ye tuan puan cik encik dato' nene'...pagi tadi da beraye beberape ruma..and dengan bangganya saya beritahu saya dpt 9 rggit!!!Mase call cik shyda td cik chyda poyo2 ngan kita kate dia dpt 80 lebey(wlupon sbnarnye ak yg dok pakse dye gtau.hahaha)sedey ni tau..tua sgtkah aku ni smpi da tak layak nak dpt duit raya?..matured sgt ke aku ni??hohoho.credit kpd encik ASYRAF..saye da mtg ea smpi org pon tanak bg duit raye..

Lastly,dengan penuh kesedaran atas kelemahan diri ini..Saya MUHAMMAD HAFIZUDDIN BIN JASMI bernombor ic 920806 bla..bla..bla...ak da lupe da..:-)memohon ampun dan maaf sekiranya ad perkataan yang menguris hati.menikam hati.me ape2 je la kat hati korang..aku nak Memohon supaya dihalalkan segala hak2 korang yg aku da ambil secara bagitau atau ta gtau..sbb kekadang kita ni lupe ke hutang2 kita and etc..Bile free2 ni ak da buat kad raya..jemput2 la komen..huhuhu..

jgn byk soal pasal 'apai dan isteri' tuh..

Labels: , ,