KAMU BERLIMA


Memandangkan ade beberapa orang sahabat2 aku nih da nak fly ke mesir 4 ogos nih..aku dengan bangganya nak menyampaikan amanat2 terakhir sebelum korang pegi ek..so,pastikan korang baca blog aku nih sebelom fly.


 Rashidi Daud..

Mamat sorang nih.aku suruh wat puisi tuk aku ko tak buat pon kan.takpe.aku simpan dalam hati.pasikan ko balik sini nanti bawak jubah.kopiah.tasbih.ape2 je la yang best kat sana.tuk aku sorg je.ingat tu!!weyh ko..kat sana jangan masuk bahas.nanti pelajaran ko merosot,aku tanak tolong ajor ko lagi..(mcmlah aku pnah ajo ko ek).petang2 tu selalu2 kan men bola.jgn dok bilik jek men masak2..ingat tuh..hahaha.rase mcm takde motif lak aku wat sume ni.sebelom ko fly ni..aku nak wat satu pengakuan.akulah socerrer’s apperantice...hahaha.takdelah.ni,ko pon tau an ak byk wat salah kat ko an.sbb ko pn byk wat salah kat aku.hahaha.pdn muka ko.mane taknye.ko ejek aku.aku ejek lah ko balik.(pengajaran:jgn ejek mengejek).so,sorry dude dr ujong rambut ku yg kerinting sikit2 tu smpi la ujong kaki ko yg........(fill in the blank ek)hehehe..sorry sgt2 ek.da masyhur t igt la ak ek.


 Sakinah Tarmizi

Minah ni pulak.takde la byk amanat nak bg.ume bila nak masak tuh ko jenguk2 buku masakan aku tuh.tu reepi turun temurun aku tuh.hahaha.kat sana jaga diri baik2.kamu tu wanita(da dewasa skarang ni)ade masa blaja la karate ke..taekwando ke..silat ke..kungfu ke..aku lupe lak nak blikn buku ‘belajar kungfu cara mudah’ kat ko..takpekat sane ade jual.kat kinokuniyah(kat arab dia ad huruf H sbb dia mu’annas) ade jual buku tuh.ak da tgk kat internet.


 Sohadah Rahmat

Kak acu jaga diri ek..don’t noty2..hehehe..aku dengar ko da gempak sekarang.da macam dak pidato pon ade ek.shidi gtau aku.(sori shidi).samelah mcm kinah..take care urself eh..wish u gud luck!!btw,kalo ko ade bengang ngan aku ke kat klas dulu.sorry sgt2...

 Shahira Ishak

Ni geng dak bahas aku nih.hurm,,....sorry la aku tak dtg uma ko aritu.ade pekse la tyme tuh.le kali tgk tyme ble ak tak pekse.hahaha.kat sana nnt jaga diri elook2.cam nasehat yang biasa.(ak copy  paste je ni)kamu tu wanita.blaja karate betul2.dalam kapal terbang t jgn .... sgt cam yme g sabah aritu.hahahaha.amek gamba byk2 ek..btw:same cam yg len.sori r kalo ad benda yg ko tak puas ati.sorry sgt2.sorry gak dulu2 ak buli ko.suh ko gosok baju ak ngan shidi.tp tu idea shidi sbnarnye.(sori shidi)hehehe.anyway..caiyok2!!!


 Masturah Mokhtar

Ini dia serikadi islam!!!!kat ko aku tak byk amanat.aku tau o da pndai masak.da ade ilmu karate.kungfu.silat.aku tau sume ko da ad..cume teruskan usaha dakwah bila ade kat sana.jgn berhenti.selalu2 lah update blog.bg semangat kat junior2 tuk sambung study kat situ.aku cume dpt bg semangat masuk uia yg ‘menakutkan’ ni je.hahaha.mas.!!! fighting2!!


T.A.M.A.T. 


Labels: ,