HARI ITU DATANG LAGI..

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..

Hari itu datang lagi..
hari ape ni..
Saje je buat tajuk camtu..
Sebenarnya 'hari itu' ni ialah hari tyme aku kena marah teruk gila ngan uncle yang ajo ak kerete tuh..So,tadi ade kelas jugak..kat lukut..aku bawak motor..ak pergi ngan wahida..my schoolmate kat pedas..Then,kat sane..jumpa pulak Natasya Alia@syasya..ape lagi..bila dah lame ta berjumpa..haruklah kejap kantin tuh..memang syok..but..Hari tak semestinya panas sampai petang..datang plak taufan katrina di tengah hari..sampailah turn aku pulak nak blaja kereta..ngan uncle tuh..First..tyme undur..uncle tu pernah ajar aku undur bulan lepas..mase first klas..pastu ta penah lak ulang lagi..pastu..taulah aku undur camne..dengan clutch yg baru dibetulkan..lepas sikit je da laju..adoy..bila kena marah..panik..enjin pon mati..kuang3..

Pastu..bila bawak..aku pakai kasut yg tapaknye tebal gila..tak pat nak bajet..suh tekan plerlahan..ak tekan kuat..alamak..but..tyme jalan jer prob..bukit ok je..so, da turun nek bukit dua kali..uncle suh stop..dia pon klua..gi mane pon ak ta tau..jumpe wahida..kitorang pon doalah supaya terus je balik..ak dah tak tahan lagi nak blaja hari tu..15 minit kemudian.."hei adek,jom balik!"..ALHAMDULILLAH..ALLAH makbulkan jugak..

Labels: