3 HARI 2 MALAM


Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..


Percutian 3 hari 2 malam di sekolah..hahahah..5 mac yang lalu..aku and de gang datang sekolah untuk mengimarahkan Program Jom Gempar anjuran PSS..So,kitorang da plan baik-baik dan segalanya berjalan lancar..jumaat pagi aku datang sekolah..jumpa budak2 yang berniaga macam syawal.Amiruddin.Asri...Then,aku tak sempat nak jumpa budak2 yang jadi refree street ball macam ..Black..Bobo..Afiq..and Alau..4 orang ni termasuk Shidi tido sekolah dari hari khamis lagi..Pagi tu aku datang sekolah ngan haziq..Sampai je kat sekolah..aku terus tolong mak basic and basic..prepare untuk berniaga..Solat jumaat ingatkan nak join budak2 ni..Azim.Haziq.Asri.Amiruddin naik kereta(di ‘drive’ oleh basic).Tapi my dad suh ikut dia jek..So,tak dapatlah join..hurm...


After Jumaat..Aku datang sekolah..sambung niaga..Jumpa Alba and beberapa orang lagi..Petang tuh..aku balik rumah kejap.ambil barang..then,tido sekolah..malam tu Cikgu Zamzan jadi warden..Lepas mintak izin.kitorang da dapat lesen untuk tido asrama..(kat bilik sakit)..rasa cam duduk sekolah balik..borak2..gurau2..ejek2..gelak2..Malam tu kitorang Dinner kat luar..gerai makan yang biasa aku pegi kat pedas..Rapatkan 3 table..then,enjoy makanan sambil tgk citer my super ex-girlfriend..Pastu,kitorang balik..aku ngan asri sambung balik tgk citer tu pakai handphone Syawal..Thanks to syawal..


(6 MAC 2010)Sabtu..Pagi tu kitorang dikejutkan Syawal and kawan sekolah dia tuk solat subuh..liat jugaklah kitorang ni nak bangun..Tapi..solat still kat Musolla..hahahah..Kitorang sarapan jap..tak tau lah aku sarapan pe..da lupe..Then..lagi ramai datang sekolah..Amzar..Apai..Aizat..Syabil..Qucai..Taqi..Safwan..Pisang..Alip..Tap2..Hafiq..amir iqbal..Dan beberapa orang yang aku tak ingat namanye..Sume plan nak tido sekolah..Malam sabtu ni ada Teater kat Dewan An-nur..Teater Menunggu Kata Dari Tuhan..Aku,safwan,Tap2,Shidi,Taqi..tengok teater ni..Komen?bolehlah..Enjoy gak..Malam tu kitorang lepak kat bilik sakit..macam sardin la kejap..borak2..ejek2 syawal..amir..Dengar lawak Hafiq..Qucai..Azim..hurm..Sronok jugaklah..tak ketinggalan..bilik kitorang tu di ‘join’ oleh kawan2 DQ azim..ade 2 orang..aku pon tak kenal nama dia..Malam tu..aku tido dorm 1..jumpe adek2 kesayangan(bekas adek dorm)..


(7 MAC 2010)Pagi ahad..sudent2 sekolah ada program hari sukan sekolah..Kitorang siap-siap untuk balik ke rumah masing2..Aku..Taqi..Kucai..Shidi..and Safwan plan nak gi seremban..Jalan2 sambil shopping..Almaklumlah..dah lame tak jumpa..Kitorang tengok wayang yang start pukul 12.15..setelah beratur panjang..sangat panjang..kitorang berjaya membeli tiket..(percy jackson..camni kot eja nama dia)Best jugaklah citer dia tu..Then..kitorang solat zuhur..pergi makan KFC..After makan..kitorang say GOODBYE..pada kucai and shidi..yang nek bas ke KL..Kat Taqi..yang nek bas ke Pilah..Aku naik bas ngan Safwan..ke Rembau ‘Maju’..hahahah..


Harapan aku..kita jumpa hari Khamis..Datanglah dengan wajah ceria..dan berdoalah bahawa kita akan pulang dengan ceria..Amin..



Sekitar Cuti

Shidi ngan Qucai

Seseorang yang liat nak bangun

Sori kawan..muke mamai..


amir and amir

Safwan..aku..taqi..

Labels: ,