Happy Birthday Black



The bDay Boy:Black

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..

Semalam adalah hari lahir Black..Jadi,Saya dan beberapa orang kawan decide nak sambutlah bDay kawan kita ni..Saya yang start plan..punyelah gempak..dah ok sume..

Barulah saya teringat yang my mak ade kelas tambahan hari rabu iaitu hari kitorang nak pergicelebrate..Then,saya start my new plan supaya saya bley excuse jaga adik petang tu..Maklumlah..cuti-cuti ni dah jadi THE NANNY..hahaha..So,Plan tu start malam selasa..Namenye PLAN MENGGEDIK..The dialog

between me and my parent can’t be shown in this post..sensord..huhuhu..

Lastly..My plan berjaya!!


Saya terus masuk bilik and..

Saya:basic aku jadi pergi..

Basic:ok..set..sok pukul berape??

Saya:kul 10..

Basic:OK..


Macam tulah lebih kurang msg saye and basic..Adelah sikit tokok tolak..Punyelah excited esok pagi da siap awal..tapi tunggu punye tunggu..Beselah an..janji melayu..KUL 11 bru pergi..Sebelum kitorang bertolak ke seremban..kitorang ade berhenti kat beberapa perhentian..Stesen minyak.. Sekolah..Bank Simpanan Nasional..Digi Centre...Barulah kitorang pergi ke destinasi yang dituju-Jaya Jusco seremban 2..First bila sampai sana..Kitorang beli tiket wayang-LEGION.Start pukul 2.20..Pastu kitorang solat Zuhur..Jalan2 jup sambil cari tempat nak lunch..Pergi secret recipe..Beli kek untuk Black(dia pilih sendiri)..Pastu terus ke Johnny’s restaurant..Dah oder..dah pilih tempat..baru tengok jam dan..2.18..Alamak ! ! Saya pun pergi jumpepelayan situ..cakap simpan oder tu..kul 4 kitorang datang balik..kitorang kena bayar tebusan RM 50..hehehe..So kitorang berempat pergilah tengok wayang..Kali ni tak ramaiyang datang tengok..lebih kurang 10% je kerusi diisi..So..kitorang amek jelah mana2 tempat yang best..Kerusi depan memang kosong sumenyer..Ni nak story sikit pasal citer Legion tu..Scene gadoh2 jer best..Yang len bese jek..yang kelakarnye..

Legion ni ceritakan Malaikat yang derhaka kat tuhan..Dia tunjuk gak yang tuhan ni macam tak penyabar coz dia da tak caye kat manusia..Cume malaikat ni je yang masih percaya kat manusia..Pelik.. Ni jelah yang saya paham pasal citer tu..kalau salah tafsir..sori eh..Tak pandai BI nak tafsir citer tu..Baca sarikata dalam BM pon tak cepat..huhuhu..Abezt suda citer tu..kitorang terus pergi makan..Bleylah..sedapla jugak..After solat asar..Agenda seterusnyer..Men Boling.. Ntah..hari tu cam takde mood lak nak men..Ingatkan nak tambah game tapi hari

sudah lewat dan haziq perlu balik awal sebab dia tinggal kat Tampin..So,kitorang pon balik..Hurm..Jadi..kepada Black.Amacam?Enjoy..Bday aku jangan lupe celebrate..Jangan Boikotdah la(macam aku kena ngan dak pmpuan kelas aku time F5) ‘enjoy’ gak tyme tu..



Dari dalam Restaurant tu..

Black anD baSic

saya and haziQ

Black dan keknya..

Labels: , ,