.: 5 RaZi daN haRi GuRu :.

...:.. piC 5 Razi yg kiToRanG bG cikGu..tu poN aDe yang Xde..:...
oiT...ASSALAMUALAIKUM.. laMee taK deNgaR sToRy yeK...Bz skiT aR..
sebLom cuTi tu aDe eXam yanG sanGat pacK masE nyEr..
BayanGkaN beza paPer 1 N neXt papeR cuMe 15 hnGGa 10 mIniT je..
naK makan Lagi..terpaksE la makaN kuIh jer..
siaN kiToranG niE..
daH la peksE arI seLase..
cuTi sebLom tu bersengkaNg maTa waT peRsiapaN tEacheRs Day..
isNin samBuT teacheRs daY..seLase peksE..
peNat wo!!daH Lah tyMe sambuTan tu adE spoiLer skeT jer dah kena BebeL..
pastu tyMe jamUan dapatLah makanN 'banYak'
kUah masaK lemaK jEr..
seDap kan..hahaha...
xPe..jangan meruNguT..ciKgU puNye jaSa laGi banyak..kan..kan..kan???
so,sebagai memBaLas jasaNyer..kena Lah makan Hati skEt..
taKpE..cikGu tu..berDosa DerhaKA ! ! !
so, Ble kiTa dgaR je aRi guRu..kTa akAn ingAT haDiahnYer...
unTuk KlaSs aKu.kiToranG nyeR hadiah simPle jer..
gamBa n FraMe..taPi laWalah Gak..bAjeT taK dE lah banYak sangat..
taPi banYAk jugaK kaLau kiRa baLik..taKpe..CikGu punya paSaL..suMe OK ! !
Kat cNi nak amIk pLuanG waT saLAm peREMBAUan..
SLamAt HarI teaCherS kePAda sumE guRu di MalaySia..guRu saYa daRi saYa LahiR(akak nuRsE) samPAi lah tuA(akaK rumaH kebajikan)...hahaha...heHaraP anaK akU taK anTa akU doK uMa kebajIkaN naNti..ok,sOriLah kaLau poSt kaLi nI sTiLL tak bez..jaNgan luPe bG komEn..akU tengaH bosaN ni...

Labels: