PaRtY di PoRT DicKsOn ! !

Sudah jaDi adat sekolah bile end of the year je..we aLL make party..as we aLL know..next year akan ade rombakan keLas..so akan adeLah bebudak yang akan berhijrah ke keLas yang Lain..oh.oh…sEdihnYa berpecah ngAn geNg yang dah berSama seLama setahun..TapI takPe sebab bukannya pindah seKoLah..keLas jer..tup..tup..kenToT pon kawaN kaT next kLass Bleh Dengar..he..he..he..
jaDi kami yang dok kaT kLass 4 RAZI nie pon jeles tngok dak-dak kLass Len wat jamua anD Also Rombongan cek KiAh ke TERENGGANU….ni bebuDak 4G lah ni..BuDak 4T lak waT makan-makan kaT sKoLL je..Tapi GemPAk sebaB dioRang makaN chIkeN cHOP…waH ! ! ! ! WesTeRn sioT..
TakPe..tU semUa UjiaN..Kami pon waT Lah kerTas Kerja(ouR HeaDmiSses akaN LuLuskan ape aJe asalkan mesTi ade kertas KerJa)untu lawaTan ke CaMEROn HIGHLAND….naK dikiSahKan..LAwaTan ini AKan diTaja siKiT oLeh oUr CLAsMaTe..FATIN…tHanKs a LoT..BuT LawaTan tu Tak Jadi sebab TeKniKaL..taKPe..ujiAn LaGi..
So,we ALL waT kepuTuSaN unTuk waT jaMuan di PD…jaDi dalam rancangannya..kitorang akan datang sehari lebih awal untuk menyediakan juadah..masak sendiri..jimaT..sO,kitorang menginap dirumah ACAP yang kosong..parent die tinggal kat tempat Lain..jaDi,rumaH tu menJadi rumah bujanG kiToranG…bez juGak jaDi oRang buJang nie..PeTanG tu kitorang berbeLanja di BILLION..gunalaH duiT yang kiTorang BayaR(RM 5) dan ditambah dengan duiT support daRi ACAP dAn FATIN..jaDi kitOrang rancang Jamuan makan simple je seBab kiToRang bukannye panDai masak benDa peLik..Jadi,kitoang target nak wat FRieD RiCe anD KentuCky ChiKen..PasTu..kitoranG beLi KeK..aiR Gas..keroPok..anD ETC..KeK ni UmaR yang piLiH..PanDai diA piLih..hu…hu..hu..so, sebelom kitorang wat makanan untuk esok..kiTorang pRacTise To make fRied rice..maLam tu aDelaH pertandingan IRON CHEF…aDe 3 TeaM..
1.QUCAI AND TAQI…
2.IZHAR AND AMIR..
3.PEJAL AND AKU..
tApi,semua menjaDi tukanG masak pRofesionaL seBab semua seDAp BeLaka..KenaPe ? ? Tak percaYe ? ?ha..ha..ha..
maLam tu juGakLaH kiTOraNg poTOnG aYam yag Dah diBeLi peTanG taDi..PenGalaMan baru BiLe poTonG ayam GuNe PaRanG tuMPuL..haNcUs ayam tu puNye tuLang..siaN diER..iSh..Mane boLeh kesiaN..HARAM makan!!
taKPe..PadaN mukE ayaM tu! ! !baRu kiTa boLeh maKan..seBab taK KesiaN..
EsOkNyE,(18 novemBeR)jamuaN start LambaT..aDe haL sKet..taPi berjaLan dengaN lancar..
kiTorang bertukar-tukar hadiaH denGan kenGkawaN..haDiah yanG akU BeLi diteRima oleH ESAH ! ! !The RoCk! ! !aKu bagi diEr novel HIGH SCHOOL MUSICAL 3…hoPe die suKe..

aFtER tu aku anD ATHIRAH daPat pengHarGAAn dariPaDa ACAP The MOniToR..seBoToL jUicE..KaLau naK tahU tyMe aKu buKAK je Juice TU. . .MeleTop! ! !uRgH! ! gaS dier dah TAk taHAn doK kaT daLAm tu..TaPi,anyway seDaP juGakLAh..LasT event kitOraNG iaLah MaJLis PotOnG KEK..RaMai gaKLah yaG amik gamboR samBiL POtoNg KEk..especiaLLy ATY ATIQAH..hu..hu..hu..seBLom BaLik..kitoRang berGambaR kenanGan bersaMa-saMa…seMoGa ranCangaN kami untuk waT REUNION paDa 18/8/2018 di hoTeL FOUR SEASON,LANGKAWI akan meNjaDi kenYataAn..amEEN….

Labels: