Ron and Hermione

his face is really like my friens
Aku suke tengok gambo ni....Ronald Bilius Weasley and Hermione Jane Granger.
die mngingatkan aku pade someone..
someone tu kwn aku ar..bukannya owg laen...
kawan satu bilik ngan aku..tengok si ron tu senyummm.....memannnnnng same.
rambut pon serabai...prangai tu...urmmm.ade la cam dia sket...
suke sgt cari pasal...kekadang tu da malas nak layan..
pastu budak ni plak ade lah baik ngan sorang nie...
ntahlah...malas lah nak tulis...
laen kali jerk la....

.......................................................
Hai !!!
ini adelah edit yang terbaru.aku tulis ni pada (6/12/2010)
dah tengok HP7 ? aku dah.hehe.hari kedua tayangan terus je jenguk pawagam.sebab hari first tu Raya haji.karang orang kate aku buang tabiat lak kalau gi time raye haji.Dah tengok muka Ron?hahaha.suke betul tengok.memang sebijik dah sekarang nih.betul!!haha.aku ade jugak ajak kawan aku nih dok tengok tapi dia tak minat(baru berniat nk kenekan dia kat dlm hall nnt).nak buat macam mane.Aku nak gak letak pic dia tapi tak boleh la.privacy orang tuh.ade yang kene saman nanti..tu je nak edit.nnt kalo dapat permission,aku letak..nantikan....hehehe

Labels: