Seorang yang bergelar kawan

mase ni tengah musim bunga kat sekolah :-)
Hello !!!....tau tak gambo ni kat mane....ha...gambo ni ade kat depan sekolah aku..really?btol lah.ramai2 duduk kat depan pokok yang boleh dikatakan cucu cicit sakura kat JEPuN tu..Musim ni jenguk sekolah kitorang dalam sekali setahun..

Sebenarnya nak story pasal kawan.Korang ade kawan?aku ade.hehehe.kat atas ni sume kawan aku.tp kawan yg gila nak amek pic je la.yang takde dalam ni sume tak suke amek gambar.(boleh caye ke?) 

Nak memperkenalkan kawan-kawan aku;dari kiri,Black,Kucai,Iqbal,Azim the Ketua Umum,Amir,Unic,Serpih,Taqi,Basic,Afiq,KF,Alau,Balang dengan sape ntah yg ujong tuh.siyes tak nampak...Ade lagi ramai.tp apekan daya.kamera ni dapat ambil ruang yang sikit sahaje.

Labels: