GelaGaT kaWan Aku..

lama dah aku tak tulis kat sini.....
kali ni dah takde idea nak tulis puisi...cuma nak citer sikit time aku gi PWTC..jumpe mamat kat sebelah ni..dapat lah gak signture dier..tp kawan aku sorang ni fanatic sangat ngan mamat ni sampai terjerit-jerit..mamat ni memang tinggi giler..cam mat saleh.bak kate kawan aku;harap sangat dapat jumpe die lagi..tapi kali ini tak nak ajak kawan aku yang sorang tu..takut dier gile sebab jumpe mamat ni...(yg katenye bahawa mamat ni abang dia mase dier kecik-kecik..)hahahaha.Mule-mule tu kate tanak la layan.kita jalan2 tempat lain.penat nak tunggu.Bila mamat sebelah ni masuk je hall,dia macam kene rasuk."eh..eh..eh..kita amek gambar dia lah.nak poyo-poyo ngan clasmate aku"..layankan je la.hehehe.beresak-sesak aku ngan orang cina sume.ngan yang kepoh-kepoh satu family dia lagi.haru betul.sian aku kene habis duit beli buku dia sebab nak amek gambar ngan dia.ni sume kene pengaruh la ni.hahaha.siyes tanak gi lagi..

Labels: